Kalibrace MC 70

Kalibrace MC 70

Po instalaci musí být řídicí jednotka motoru kalibrována, aby správně fungovala. Pokud nebude kalibrace provedena, může dojít k nepřesnosti chybových kódů nebo rychlosti. Pokyny, jak kalibrovat rychlost, by měly být v plastovém sáčku uvnitř kapoty motoru a vysvětlí, jak k němu přistupovat z horního počítače.

Ruční nastavení na desce pro zvýšení nebo snížení rychlosti je malý, černý kulatý potenciometr s bílým středem. Tento potenciometr je umístěn vedle tří rychlostních vodičů, které jsou červené, bílé, černé a barevné a jsou označeny na desce H, W a L. Potenciometr je otočen VELMI mírně po směru hodinových ručiček, aby se zvýšila rychlost, a VELMI mírně proti ve směru hodinových ručiček pro snížení rychlosti.

Pro správnou funkci by měla být rychlost nastavena v rozmezí 0,2 od maximální rychlosti běžeckého pásu. Maximální rychlost běžeckého trenažéru bude vytištěna na instrukčním listu ve vaku pod kapotou motoru.

Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete, abychom vás provedli tímto procesem, pošlete nám e-mail na adresu doc@treadmilldoctor.com nebo nám zavolejte na číslo 901-683-5292.

Po instalaci musí být řídicí jednotka motoru kalibrována, aby správně fungovala. Pokud nebude kalibrace provedena, může dojít k nepřesnosti chybových kódů nebo rychlosti. Pokyny, jak kalibrovat rychlost, by měly být v plastovém sáčku uvnitř kapoty motoru a vysvětlí, jak k němu přistupovat z horního počítače.

Ruční nastavení na desce pro zvýšení nebo snížení rychlosti je malý, černý kulatý potenciometr s bílým středem. Tento potenciometr je umístěn vedle tří rychlostních vodičů, které jsou červené, bílé, černé a barevné a jsou označeny na desce H, W a L. Potenciometr je otočen VELMI mírně po směru hodinových ručiček, aby se zvýšila rychlost, a VELMI mírně proti ve směru hodinových ručiček pro snížení rychlosti.

Pro správnou funkci by měla být rychlost nastavena v rozmezí 0,2 od maximální rychlosti běžeckého pásu. Maximální rychlost běžeckého trenažéru bude vytištěna na instrukčním listu ve vaku pod kapotou motoru.