POKYNY KALIBRACE IKONY MC-60

POKYNY KALIBRACE IKONY MC-60

KROK 1

Při vkládání bezpečnostního klíče stiskněte tlačítka Stop a Speed ​​Up dolů. Pokud to nepomůže, klikněte na téma nápovědy s názvem „Alternativní kalibrační kódy“, abyste zadali pokyny pro posloupnost kláves pro zadání kalibrace.

KROK 2

Stiskněte jednou tlačítko Stop. Okno Čas by mělo číst EP: 2P. Některé novější modely mohou také říkat FP, Pass nebo podobně. To znamená, že projde testem EPROM.

KROK 3

Stiskněte buď tlačítko naklonění a sklon se automaticky nakalibruje.

KROK 4

Buďte opatrní, TREADMILL BUDE SPLNĚN V PLNÉ RYCHLOSTI V TOMTO DALŠÍM REŽIMU! NEDOSTÁVEJTE NA PENĚŽNÍ PÁS . Stiskněte klávesu zrychlení a podržte ji, dokud se v okně Vzdálenost nezobrazí hodnota 85 (některé modely mohou zobrazovat číslo 85 v jiném okně).

KROK 5

Pokud nejvyšší rychlost běžeckého trenažéru neodpovídá zobrazené rychlosti na konzole počítače, upravte potenciometr (maximální rychlost) potenciometru na ovládací desce motoru. To je deska, do které se červené a černé vodiče motoru připojují přímo v oblasti motoru. Pot Max Max je jasně označen.

KROK 6

Potenciometr s maximální rychlostí je malý čtverec s mobilním centrem a nachází se téměř ve slepém středu v desce a je označen MAX SPD. Pomocí malého izolovaného šroubováku nastavte tento potenciometr ve směru hodinových ručiček pro zrychlení a proti směru hodinových ručiček pro zpomalení maximální rychlosti běžeckého pásu. Malý tah tohoto potenciometru bude mít velký vliv na rychlost, proto buďte při nastavování opatrní.

KROK 7

Není důležité, aby byla rychlost nastavena přesně na maximální rychlost běžeckého trenažéru, ale ujistěte se, že rychlost je v rozmezí 0,2 MPH od maximální rychlosti běžeckého trenažéru. Například pokud je maximální rychlost běžeckého pásu 10 MPH, ujistěte se, že je rychlost nastavena mezi 9,8 MPH a 10,2 MPH. Některé modely mají nejvyšší rychlost 12 MPH, proto si prosím zkontrolujte příručku, pokud si nejste jisti.

KROK 8

TOTO JE VELMI DŮLEŽITÉ KROK, protože ZÍSKEJTE PORUCHU, POKUD JE TENTO KROK SKIPPED . Po dokončení kalibrace rychlosti stiskněte klávesu Speed ​​Down. Běžecký pás se automaticky vrátí na 0 MPH. Před pokračováním nechte jednotku zcela zastavit.

KROK 9

TOTO JE VELMI DŮLEŽITÉ KROK, protože ZÍSKEJTE PORUCHU, POKUD JE TENTO KROK SKIPPED . Stiskněte jednou tlačítko Stop a vyjměte bezpečnostní klíč.

KROK 10

Máte-li jakékoli dotazy týkající se těchto pokynů nebo potřebujete-li další pomoc, kontaktujte nás online na adrese www.treadmilldoctor.com , zavolejte každý pracovní den od 8:00 do 17:00 nebo napište nám na adresu doc@treadmilldoctor.com.

ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ SE SVĚTLY - CO ZNAMENAJÍ

D11 - označené + 12v - Toto světlo znamená, že MC-60 přijímá střídavý proud buď ze zdroje napájení nebo ze zásuvky ve zdi (pokud je přímo připojen k střídavému proudu) a na výstupu rychlého obvodu je malé napětí. Pokud potvrdíte, že do desky máte napájení střídavým proudem, ale toto světlo nesvítí, vyměňte ovladač.

D6- Označené SCR TRG - Toto světlo znamená, že MC-60 spustil obvod SCR a měl by na výstup přivádět stejnosměrné napětí do motoru. Pokud svítí + 12 V a SPD CTRL, ale SCR TRG není, vyměňte ovladač. Toto světlo by se mělo normálně měnit v intenzitě na základě napěťového výstupu regulátoru.

D7 - Označené SPD CTRL - Toto světlo znamená, že MC-60 přijímá signál rychlosti buď z rychlého vytáčení, z rychloposuvu nebo digitální konzole. Pokud toto světlo nesvítí, odpojte běžecký pás, odpojte tři rychlostní vodiče označené H, W a L a poté přeskočte připojení H a W a zapojte stroj zpět. Pokud je ovladač dobrý, rozsvítí se kontrolka SPD CTRL. . Pokud ano, přečtěte si téma nápovědy pro odstraňování problémů o kontrole generátoru signálu. Pokud je signál rychlosti dobrý, mělo by toto světlo blikat, když přijímá signál rychlosti.

D16 - Označeno CUR LIM - Toto světlo by se nikdy nemělo rozsvítit. Pokud se toto světlo rozsvítí, znamená to, že běžecký pás překračuje aktuální limit ovladače. Další používání v tomto stavu obvykle způsobí opakované selhání ovladače. Nejčastější příčinou selhání je vysoké tření pás / plošina. Pokud máte nový řemen a / nebo plošinu, zkontrolujte těsnost řemenu a plošiny i motorový řemen. Nadměrně napnuté řemeny mohou způsobit současné mezní přetížení. Velmi vzácnou příčinou může být zablokované ložisko ve válcích nebo motor nebo motor s vysokým odporem.