Seřízení hnacího řemenu běžeckého pásu

Seřízení hnacího řemenu běžeckého pásu
Běžecký pás motoru hnacího řemenu se nastaví nezávisle na běžeckého pásu. Některé novější modely mají automatický napínač, což je páka, která má kolo, které vyvíjí tlak na hnací řemen, a pružinu na druhém konci, která automaticky zatěžuje řemen na správné napětí. Neměli byste je upravovat, protože jsou přednastavení.

Tah může být mírně ovlivněn úpravou napětí běžeckého pásu, ale pokud máte problém s klouzáním, bude hnací řemen vyžadovat výměnu. Pokud je hnací řemen příliš volný, sklouzne na přední kladku nebo řemenici motoru. Pokud je příliš těsný, zvýší se vaše zesílení do té míry, že můžete mít problém s elektronikou nebo motorem. Z tohoto důvodu je lepší být na bezpečné straně a vyměnit hnací řemen spíše než riziko jeho utažení. Hnací řemen je obvykle 29,99 $ nebo méně, zatímco mnoho částí, které můžete při dotažení poškodit, může být více než 300 $. Příliš velké napětí může navíc způsobit selhání ložiska v motoru a selhání předního válečku a kladky předního válečku. Je lepší se mýlit, když je pás příliš těsný, než příliš volný kvůli možnosti zranění, pokud se pás klouže.

Jednotky pro nastavení řemenu motoru

Neodstraňujte žádný z upevňovacích šroubů při opravách motorů, které budou vyžadovat 2 9/16 "klíče a mohou vyžadovat dvě osoby k provedení oprav

Před zahájením opravy: Zkontrolujte, zda je třeba hnací řemen nastavit. Podívejte se na pokyny k uklouznutí řemene nebo s odstraněným krytem motoru, běžte po řemenu normálně a zkuste pás zastavit, aby se proklouzl. Během tohoto testu buďte opatrní. Pokud je problém v hnacím řemenu, hnací řemen se zastaví, když je zastavený, nebo přední válec se zastaví, když je zastavený. Pokud se motor, hnací řemen a přední válec stále otáčejí, i když je běžecký pás zablokován, je problém s posuvným pásem na předním válci. Pokud se hnací řemen stále otáčí, ale přední válec se zastaví, možná máte zlomenou kladku předního válečku.