Belt Slows Down, Bogs

Belt Slows Down, Bogs  

 

Tato podmínka je, když běžecký pás pracuje normálně bez osoby na opasku a poté se zpomalí, když někdo na pás vstoupí, nebo když běžecký pás pracuje normálně po určitou dobu s někým na opasku, pak se náhle začne zpomalovat.



Existují čtyři typické příčiny tohoto problému (uvedené v pořadí našich zkušeností):

  • Vycházkový pás a / nebo plošina jsou opotřebované. (85% času)
  • Chodící pás a / nebo motorový pás jsou příliš těsní - pokud jste je nastavili buď nedávno. (8% času)
  • Motor ztratil točivý moment a potřebuje kartáče nebo demagnetizoval. (5% času)
  • Řídicí jednotka ztrácí výstup. (2% času)

 

WALKING BELT WORN:

Jediným určitým způsobem, jak otestovat opotřebovaný běžecký pás, je odebrat DC zesilovač (pokud máte stejnosměrný běžecký pás) nebo AC draw (pro střídavý proud). Pokoušet se podívat na pás nebo citový test je velmi nespolehlivé. Lepší testy, pokud vám chybí stejnosměrný ampérmetr (jsou drahé za dobrý), jsou zkouška na pobřeží nebo zkouška na svahu. Chcete-li přístroj vyzkoušet, přejděte zpět do části Odstraňování problémů a stáhněte si pokyny k prohlídce pásů a plošin.



Zkouškou na pobřeží je dostat se na běžící pás jako nejnižší nastavení stoupání a chodit na běžícím pásu při rychlosti 3 MPH. Vytáhněte bezpečnostní klíč a zastavení by mělo trvat 2-3 úplné kroky (toto je obecné pravidlo? Některé jako několik modelů Tunturi zastaví na desetníku i se zdravým pásem, ale většina z těchto testů funguje dobře). Méně kroků indikuje vysoké tření.



Zkouška sklonem je postavit běžecký pás na maximální sklon a jít na něj rychlostí 3 MPH. Pokud běžecký pás pracuje normálně při maximálním sklonu, ale bažiny dolů při minimálním sklonu, vyměňte běžecký pás. Gravitace přebírá pohonný systém a eliminuje problém tření. U některých silně opotřebovaných chodících pásů tento test problém nevyřeší.



Kategorie součástí běžeckého pásu

CHODÍCÍ PÁS / MOTOROVÝ PÁS PŘÍLIŠ TĚSNÝ:

Pokud jste nedávno nastavili pás nebo motorový pás, zkontrolujte tento problém. Když se pásy začnou sklouzávat, někteří lidé prostě stáhnou pásy a na běžících pásech, přísnější nemusí být nutně lepší. Čím těsnější řemeny, tím více musí pohonný systém pracovat, aby udržel vše v pohybu. Měli byste být schopni zvednout běžecký pás (s odpojeným běžeckým trenažérem) ve středu běžeckého pásu asi 3 "bez namáhání. Pevnější řemeny by měly být povoleny, ale ujistěte se, že nevytvářením nevznikají nebezpečné uklouznutí.
Motorový pás (s odpojeným běžeckým trenažérem) by mělo být možné otáčet rukou téměř o 90 stupňů od jeho normální provozní polohy. Povolte pás, pokud je příliš těsný. motorový řemen.



Kategorie součástí běžeckého pásu

POTŘEBUJE KARTÁČE / DEMAGNETIZOVANÝ MOTOR:

Obvykle, když najdeme motor, který ztratil točivý moment; potřebuje novou sadu motorových kartáčů. Obvykle můžeme vyrobit kartáče pro téměř jakýkoli motor, pokud je ještě nemáme skladem. Demagnetizace motoru není tak běžná, ale nastává a je obvykle snadné diagnostikovat. Pokud jste potvrdili, že pás nebo plošina není opotřebená a pásy nejsou příliš těsné, můžete vyzkoušet problém s točivým momentem motoru.



K POUŽITÍ MOTORU NEPOUŽÍVEJTE RUKOU NEBO ŽÁDNÉ JINÉ ČÁSTI KAROSÉRIE. LIKVIDOVAJTE ZJIŠTĚNÍ VAŠEHO KAROSÉRSKÉHO ČÁSTI V PROCESU, POKUD MOTOR JE DOBRÝ.

Krokem pro testování motoru je použití cizího předmětu přednostně na dlouhém hřídeli. Nejprve určete směr otáčení motoru (většina má směrový pohyb vytištěný na štítku motoru), poté aplikujte tlak na objekt se sníženým tlakem na setrvačník ve směru otáčení setrvačníku (nepokoušejte se vyvíjet sílu proti směru otáčení) setrvačníku, protože se můžete snadno zranit). Pokud motor zpomalíte, obvykle potřebujete výměnu kartáče.



Pro zkoušku demagnetizace musí být motor rozebrán. Po odstranění upevňovacích šroubů motoru vyjměte jádro motoru jeho vysunutím z konce krytu. Pokud magnety přitáhnou jádro k pouzdru a je obtížné jej odstranit, jsou magnety dobré. Pokud magnety nepřitahují jádro, musí být motor vyměněn.



Kategorie součástí běžeckého pásu

OVLADAČ:

Toto je nejneobvyklejší příčina. Obvyklá výměna ovladače v této situaci nevyřeší základní problém a nakonec skončí výměnou řemene i ovládacího prvku. Normálně, pokud ovládací prvek upouští výstup, bude to dělat s osobou na pásu nebo ne. Testy poklesu DC výstupu jsou u mnoha ovládacích prvků normální, protože mají omezovač proudu, který automaticky vypne výstup, aby se zabránilo spálení desky. To je nejlépe diagnostikováno odstraněním dalších možných problémů. Pokud vám zůstane ovládací prvek jako příčina, vyměňte jej.