Můj běžící pás ztrácí sílu, jakmile na něj vkročím
Můj běžící pás ztrácí sílu, jakmile na něj vkročím
Podmínka spočívá v tom, že běžecký pás bez osoby pracuje normálně, ale jakmile na něj někdo vkročí, náhle zpomalí nebo nějakou dobu pracuje a po určitém čase začne zpomalovat.
Existují čtyři typické příčiny tohoto problému:
-
1) Běžecký pás a / nebo paluba jsou opotřebovány
-
2) Běžecký pás a / nebo motorový pás jsou příliš těsné – pokud jste si je nedávno upravili
-
3) Motor ztrácí točivý moment, potřebuje kartáč nebo demagnetizovat
-
4) Řídící jednotka klesá
BĚŽECKÝ PÁS JE OPOTŘEBOVÁN:
Jediným jistým způsobem testování opotřebovaného běžeckého pásu je odebrání zesilovače DC nebo střídavého proudu (AC). Lepší testy, pokud vám chybí stejnosměrný ampérmetr je test pobřeží nebo zkušební stoupání.
U testu pobřeží je třeba dostat se na běžecký trenažér, mít nejnižší nastavení sklonu a chodit na běžícím pásu při 3 MPH. Po vyjmutí bezpečnostního klíče by to mělo trvat 2-3 úplné kroky k zastavení. Méně kroků naznačují vysoké tření.
U zkušebního stoupání je potřeba, aby byl běžecký trenažér na maximálním stoupání a chodit na něm při 3 mph. Pokud běžecký pás pracuje normálně na maximálním sklonu, ale s minimálním sklonem, vyměňte běžecký pás.
BĚŽECKÝ PÁS / MOTOROVÝ PÁS JE PŘÍLIŠ TĚSNÝ:
Pokud jste v poslední době běžecký nebo motorový pás upravili, pak to zkontrolujte.
Čím jsou pásy těsnější, tím více musí systém pohonu pracovat, aby se vše udrželo v pohybu. Měli byste být schopni zvednout pěší pás ve středu běžeckého trenažeru asi 3″ bez namáhání. Utažené řemeny je třeba uvolnit, ujistěte se však, že tím nevytváříte nebezpečné klouzání.
Motorový pás (s odpojeným běžícím pásem) by mělo být možné otočit rukama až na úhel 90 stupňů od jeho normální provozní polohy. Pokud je pás příliš těsný, povolte ho. Ujistěte se, že jste vyzkoušeli klouzání, a pokud to uděláte správným napětím, vyměňte pás motoru.
POTŘEBUJE KARTÁČE / DEMAGNETIZOVANÝ MOTOR
Obvykle, když najdeme motor, který ztratil točivý moment, potřebujeme novou sadu motorových kartáčů. Demagnetizace motorů není tak běžná a obvykle je snadné ji diagnostikovat. Pokud jste potvrdili, že pás a / nebo paluba není opotřebovaná a pásy nejsou příliš těsné, můžete to otestovat s točivým momentem motoru.
Krokem testování motoru je použití cizího předmětu nejlépe na dlouhé hřídeli. Nejprve určete směr otáčení motoru rotace pak zatlačte na objekt s tlakem dolů na setrvačník ve směru otáčení setrvačníku. Pokud můžete zpomalit motor, obvykle potřebujete výměnu kartáčů.
Pro demagnetizaci je nutno motor demontovat. Po odstranění upevňovacích šroubů motoru vyjměte jádro motoru tak, že jej vytáhnete z konce krytu. Pokud magnety vytáhnou jádro proti pouzdru a je těžké ho odstranit, magnety jsou dobré. Pokud se magnety nedostanou do jádra, musí být motor vyměněn.
OVLADAČ:
Typická výměna řadiče v této situaci základní problém nevyřeší a potom skončíte výměnou pásu a kontroly. Zkoušky výpadku stejnosměrného výstupu jsou u mnoha ovládacích prvků normální, protože mají omezovač proudu, který automaticky vypustí výstup, aby se zabránilo vypálení desky. To je nejlépe diagnostikováno nejprve odstraněním dalších možných problémů. Pokud jste ponechali ovládací prvek jako příčinu, vyměňte ovládací prvek.